plane

Centrum prasowe

Kontakt dla mediów

  • Lukasz Wilczynski
    Łukasz Wilczyński

    tel. 516 036 036

    l.wilczynski (@) planetpr.pl

  • AWmini
    Anna Watza

    tel. 516 086 086

    a.watza (@) planetpr.pl

  • Podraza
    Urszula Podraza

    tel. 606 380 677

    u.podraza (@) planetpr.pl

  • Szymon_Szymczyk_m
    Szymon Szymczyk

    tel. 602 701 061

    s.szymczyk (@) planetpr.pl

  • Joanna_frejus
    Joanna Frejus

    tel. 503 168 642

    j.frejus (@) planetpr.pl

  • Grzegorz_Spiewak_mm
    Grzegorz Śpiewak

    tel. 666 300 054

    g.spiewak (@) planetpr.pl

  • Worytko_M1
    Magda Worytko

    tel. 666 300 014

    m.worytko (@) planetpr.pl

  • Edyta_m
    Edyta Lenart

    tel. 731 431 302

    e.lenart (@) planetpr.pl

  • MU-foto-mini
    Michał Urbanik

    tel. 666 300 053

    m.urbanik (@) planetpr.pl

pobierz materiały

pobierz zdjęcia

  • seminar_woman_focus_1403_hi (Kopiowanie) (2)

Axis Communications jednym z najlepszych miejsc pracy w USA. Pora na Europę?

/ 25 listopada 2014 /

seminar_woman_focus_1403_hi (Kopiowanie) (2)

Axis Communications, światowy lider w dziedzinie sieciowego nadzoru wizyjnego, po raz pierwszy znalazł się na prestiżowej liście „2014 Best Small Workplaces”, którą co roku przygotowuje globalna firma badawcza, konsultingowa i szkoleniowa – Great Place to Work® Institute. Szwedzki producent kamer IP uznany został za jedno z najlepszych miejsc pracy wśród małych i średnich firm w Stanach Zjednoczonych w 2014 roku.

Axis Communications konkurował o miejsce na liście Great Place to Work® z setkami firm z całych Stanów Zjednoczonych i uczestniczył w rygorystycznym procesie selekcji, opartym na głębokiej analizie ankiet na temat programu świadczeń i praktyk w firmie. Przy użyciu unikalnych metod firma badawcza oceniała przede wszystkim pięć wymiarów idealnego miejsca pracy: wiarygodność, szacunek, uczciwość, dumę i koleżeństwo.

„Nasz sukces zawdzięczamy przede wszystkim jasnym zasadom kultury korporacyjnej, a także pracownikom, którzy kierują się naszymi podstawowymi wartościami, takimi jak Be open, Act as One, Think big oraz realizują misję, jaką jest dążenie do tworzenia coraz bardziej inteligentnego i bezpieczniejszego świata” – mówi Fredrik Nilsson, dyrektor generalny Axis Communications, Inc.
Identyczny model pracy w Axis Communications występuje we wszystkich krajach europejskich, w których firma ma swoje oddziały, również w Polsce.
„Naszą kulturę korporacyjną charakteryzuje przede wszystkim świadomość zmian, a co za tym idzie – otwarta postawa i odwaga mierzenia się z nowymi wyzwaniami” – dodaje Agata Majkucińska, Key Account Manager w Axis Communications.

Początki firmy Axis Communications sięgają połowy lat 80-tych XX w. Przez ponad 30 lat swojej działalności w sposób świadomy i planowany rozszerzała zakres swoich działań, by obecnie zajmować pozycję globalnego lidera na rynku sieciowych systemów wizyjnych, którego wartość wyceniana jest na 720 bilionów USD (dane z 2014r.). Największy rozwój nastąpił w ostatnim dziesięcioleciu, kiedy to liczba pracowników wzrosła z 343 do 1784, a biura sprzedaży pojawiły się w ponad 40 krajach na całym świecie.
„Tak spektakularny rozwój firmy nie byłoby możliwy bez silnej kultury korporacyjnej. Dziś przenika wszystkie dziedziny naszej działalności, dzięki czemu Axis to firma wiarygodna i godna zaufania, nawet w czasach tak gwałtownych zmian zachodzących na rynku” – mówi Jakub Kozak, Sales Manager Poland and Baltics w Axis Communications. „Otwartość, elastyczność i chęć do doskonalenia, to podstawowe cechy, którymi kierujemy się podczas naszej codziennej pracy. To predyspozycje charakterystyczne szczególnie dla ludzi zajmujących się nowymi technologiami, gdzie wizjonerstwo połączone z profesjonalizmem pozwala na rozwój nie tylko osobisty, ale również na długofalowe budowanie pozycji całej korporacji. Bardzo ważny jest również dialog, pomiędzy nami – pracownikami, a także z klientami, partnerami biznesowymi czy innymi zainteresowanym współpracą stronami” – dodaje.
Dzięki otwartości, firma zapewnia swoim partnerom dostęp do wiedzy i innowacyjnych produktów, poprzez szkolenia i spotkania ze specjalistami Axis. W zamian zaś otrzymuje wsparcie w postaci rozwoju aplikacji i rozwiązań IT, które spełniają wciąż zmieniające się oczekiwania istniejących i nowych rynków sprzedaży. Produkty i rozwiązania Axis oparte są również na otwartych platformach technologicznych, które za pośrednictwem sieci partnerskiej stanowią wartość dodaną dla klientów końcowych na całym świecie.

„Trzy podstawowe wartości – wspólne działanie, otwartość i globalne myślenie, tak mocno zakorzenione w świadomości i kulturze korporacyjnej, są jak DNA Axis Communications” – mówi Agata Majkucińska, Key Account Manager w Axis Communications. „I w tym tkwi źródło naszego sukcesu na światowym rynku sieciowych systemów wizyjnych” – dodaje.

Więcej na temat Rankingu oraz działalności Great Place to Work® Institute na stronie www.greatplacetowork.com.

Axis Communications jednym z najlepszych miejsc pracy w USA. Pora na Europę?

/ 25 listopada 2014 /

seminar_woman_focus_1403_hi (Kopiowanie) (2)

Axis Communications, światowy lider w dziedzinie sieciowego nadzoru wizyjnego, po raz pierwszy znalazł się na prestiżowej liście „2014 Best Small Workplaces”, którą co roku przygotowuje globalna firma badawcza, konsultingowa i szkoleniowa – Great Place to Work® Institute. Szwedzki producent kamer IP uznany został za jedno z najlepszych miejsc pracy wśród małych i średnich firm w Stanach Zjednoczonych w 2014 roku.

Axis Communications konkurował o miejsce na liście Great Place to Work® z setkami firm z całych Stanów Zjednoczonych i uczestniczył w rygorystycznym procesie selekcji, opartym na głębokiej analizie ankiet na temat programu świadczeń i praktyk w firmie. Przy użyciu unikalnych metod firma badawcza oceniała przede wszystkim pięć wymiarów idealnego miejsca pracy: wiarygodność, szacunek, uczciwość, dumę i koleżeństwo.

„Nasz sukces zawdzięczamy przede wszystkim jasnym zasadom kultury korporacyjnej, a także pracownikom, którzy kierują się naszymi podstawowymi wartościami, takimi jak Be open, Act as One, Think big oraz realizują misję, jaką jest dążenie do tworzenia coraz bardziej inteligentnego i bezpieczniejszego świata” – mówi Fredrik Nilsson, dyrektor generalny Axis Communications, Inc.
Identyczny model pracy w Axis Communications występuje we wszystkich krajach europejskich, w których firma ma swoje oddziały, również w Polsce.
„Naszą kulturę korporacyjną charakteryzuje przede wszystkim świadomość zmian, a co za tym idzie – otwarta postawa i odwaga mierzenia się z nowymi wyzwaniami” – dodaje Agata Majkucińska, Key Account Manager w Axis Communications.

Początki firmy Axis Communications sięgają połowy lat 80-tych XX w. Przez ponad 30 lat swojej działalności w sposób świadomy i planowany rozszerzała zakres swoich działań, by obecnie zajmować pozycję globalnego lidera na rynku sieciowych systemów wizyjnych, którego wartość wyceniana jest na 720 bilionów USD (dane z 2014r.). Największy rozwój nastąpił w ostatnim dziesięcioleciu, kiedy to liczba pracowników wzrosła z 343 do 1784, a biura sprzedaży pojawiły się w ponad 40 krajach na całym świecie.
„Tak spektakularny rozwój firmy nie byłoby możliwy bez silnej kultury korporacyjnej. Dziś przenika wszystkie dziedziny naszej działalności, dzięki czemu Axis to firma wiarygodna i godna zaufania, nawet w czasach tak gwałtownych zmian zachodzących na rynku” – mówi Jakub Kozak, Sales Manager Poland and Baltics w Axis Communications. „Otwartość, elastyczność i chęć do doskonalenia, to podstawowe cechy, którymi kierujemy się podczas naszej codziennej pracy. To predyspozycje charakterystyczne szczególnie dla ludzi zajmujących się nowymi technologiami, gdzie wizjonerstwo połączone z profesjonalizmem pozwala na rozwój nie tylko osobisty, ale również na długofalowe budowanie pozycji całej korporacji. Bardzo ważny jest również dialog, pomiędzy nami – pracownikami, a także z klientami, partnerami biznesowymi czy innymi zainteresowanym współpracą stronami” – dodaje.
Dzięki otwartości, firma zapewnia swoim partnerom dostęp do wiedzy i innowacyjnych produktów, poprzez szkolenia i spotkania ze specjalistami Axis. W zamian zaś otrzymuje wsparcie w postaci rozwoju aplikacji i rozwiązań IT, które spełniają wciąż zmieniające się oczekiwania istniejących i nowych rynków sprzedaży. Produkty i rozwiązania Axis oparte są również na otwartych platformach technologicznych, które za pośrednictwem sieci partnerskiej stanowią wartość dodaną dla klientów końcowych na całym świecie.

„Trzy podstawowe wartości – wspólne działanie, otwartość i globalne myślenie, tak mocno zakorzenione w świadomości i kulturze korporacyjnej, są jak DNA Axis Communications” – mówi Agata Majkucińska, Key Account Manager w Axis Communications. „I w tym tkwi źródło naszego sukcesu na światowym rynku sieciowych systemów wizyjnych” – dodaje.

Więcej na temat Rankingu oraz działalności Great Place to Work® Institute na stronie www.greatplacetowork.com.

pobierz materiały

pobierz zdjęcia

  • seminar_woman_focus_1403_hi (Kopiowanie) (2)

Kontakt dla mediów

  • Lukasz Wilczynski
    Łukasz Wilczyński

    tel. 516 036 036

    l.wilczynski (@) planetpr.pl

  • AWmini
    Anna Watza

    tel. 516 086 086

    a.watza (@) planetpr.pl

  • Podraza
    Urszula Podraza

    tel. 606 380 677

    u.podraza (@) planetpr.pl

  • Szymon_Szymczyk_m
    Szymon Szymczyk

    tel. 602 701 061

    s.szymczyk (@) planetpr.pl

  • Joanna_frejus
    Joanna Frejus

    tel. 503 168 642

    j.frejus (@) planetpr.pl

  • Grzegorz_Spiewak_mm
    Grzegorz Śpiewak

    tel. 666 300 054

    g.spiewak (@) planetpr.pl

  • Worytko_M1
    Magda Worytko

    tel. 666 300 014

    m.worytko (@) planetpr.pl

  • Edyta_m
    Edyta Lenart

    tel. 731 431 302

    e.lenart (@) planetpr.pl

  • MU-foto-mini
    Michał Urbanik

    tel. 666 300 053

    m.urbanik (@) planetpr.pl