plane

Centrum prasowe

Małopolska Gra w Korale

/ 13 sierpnia 2014 /

grajwkorale (2)

Samorząd Województwa Małopolskiego wraz z Małopolską Organizacją Turystyczną rozpoczynają kolejną odsłonę kampanii promocyjnej województwa małopolskiego. W tym roku przedsięwzięciu towarzyszy hasło „GRAJ W KORALE”, które nawiązuje do znanego już z poprzednich kampanii sznura czerwonych korali – znaku rozpoznawczego akcji promocyjnej. Zarówno koncepcja, jak i strona wizualna stanowią naturalną kontynuację ubiegłorocznych działań, wnosząc jednak nowe,  atrakcyjne elementy angażujące odbiorcę.

Podstawą kampanii jest specjalna strona www.grajwkorale.pl, zawierająca GRĘ (quiz) – ponad 250 zagadek dotyczących unikalnego dziedzictwa kulturowego, historycznego i naturalnego województwa małopolskiego. Na najlepszych uczestników czekają atrakcyjne nagrody, m.in. Koralowy Rower, który zostanie wręczony zwycięzcy 3 października w Białce Tatrzańskiej.

Zależy nam na zaangażowaniu wszystkich odbiorców kampanii, aby sami stali się jej częścią poprzez sprawdzenie swojej wiedzy na temat regionu, w którym mieszkają lub który odwiedzają. Ich zadaniem będzie udzielenie odpowiedzi na jak najwięcej pytań zamkniętych, losowanych ze zdefiniowanej puli, w czasie trzech minut – mówi Elżbieta Kantor, Dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji Urzędu Marszałkowskiego. – Uczestnik sam decyduje ile czasu chce poświęcić danemu pytaniu i jeśli nie jest w danym momencie pewny odpowiedzi, może przejść do następnej zagadki. Na stronie znajdować się będzie ranking najlepszych graczy, którzy zostaną nagrodzeni – dodaje.

Gra będzie także dostępna podczas największych wydarzeń w Małopolsce: Europejskiego Festiwalu im. Jana Kiepury w Krynicy-Zdroju, Sabałowych Bajaniach w Bukowinie Tatrzańskiej, Małopolskim Festiwal Smaku w Krakowie, Dożynkach Wojewódzkich w Osieku k/Oświęcimia oraz podczas Finału Plebiscytu Wielkie Odkrywanie Małopolski w Białce Tatrzańskiej.

Niektórym wydarzeniom towarzyszyć będzie „Koralowy kamper”, w którym w „Zgadywalni” każdy będzie mógł sprawdzić swoją wiedzę o Małopolsce – mówi Leszek Zegzda, Prezes MOT. Cieszymy się, że kamper wrócił do nas z zagranicznych wojaży, gdzie promował nasze województwo, by teraz stać się integralną częścią tegorocznej kampanii promocyjnej w województwie małopolskim – dodaje.

W ramach kampanii pojawią się spoty radiowe, reklama prasowa, reklama zewnętrzna, działania w mediach społecznościowych, plakaty i ulotki.

Kontakt:
Marta Mondygraf – Urząd Marszałkowski
marta.mondygraf@umwm.pl
tel. 519 642 816
Paweł Mierniczak – Małopolska Organizacja Turystyczna
pawelm@mot.krakow.pl
tel. 606 423 842

Odpowiedzialni za kampanię:
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego
Małopolska Organizacja Turystyczna
Produkcja – RED FROG, kontakt: Joanna Stobierska, 600882380
PR – Planet PR, kontakt: Dorota Wawro, 666 300 053

Małopolska Gra w Korale

/ 13 sierpnia 2014 /

grajwkorale (2)

Samorząd Województwa Małopolskiego wraz z Małopolską Organizacją Turystyczną rozpoczynają kolejną odsłonę kampanii promocyjnej województwa małopolskiego. W tym roku przedsięwzięciu towarzyszy hasło „GRAJ W KORALE”, które nawiązuje do znanego już z poprzednich kampanii sznura czerwonych korali – znaku rozpoznawczego akcji promocyjnej. Zarówno koncepcja, jak i strona wizualna stanowią naturalną kontynuację ubiegłorocznych działań, wnosząc jednak nowe,  atrakcyjne elementy angażujące odbiorcę.

Podstawą kampanii jest specjalna strona www.grajwkorale.pl, zawierająca GRĘ (quiz) – ponad 250 zagadek dotyczących unikalnego dziedzictwa kulturowego, historycznego i naturalnego województwa małopolskiego. Na najlepszych uczestników czekają atrakcyjne nagrody, m.in. Koralowy Rower, który zostanie wręczony zwycięzcy 3 października w Białce Tatrzańskiej.

Zależy nam na zaangażowaniu wszystkich odbiorców kampanii, aby sami stali się jej częścią poprzez sprawdzenie swojej wiedzy na temat regionu, w którym mieszkają lub który odwiedzają. Ich zadaniem będzie udzielenie odpowiedzi na jak najwięcej pytań zamkniętych, losowanych ze zdefiniowanej puli, w czasie trzech minut – mówi Elżbieta Kantor, Dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji Urzędu Marszałkowskiego. – Uczestnik sam decyduje ile czasu chce poświęcić danemu pytaniu i jeśli nie jest w danym momencie pewny odpowiedzi, może przejść do następnej zagadki. Na stronie znajdować się będzie ranking najlepszych graczy, którzy zostaną nagrodzeni – dodaje.

Gra będzie także dostępna podczas największych wydarzeń w Małopolsce: Europejskiego Festiwalu im. Jana Kiepury w Krynicy-Zdroju, Sabałowych Bajaniach w Bukowinie Tatrzańskiej, Małopolskim Festiwal Smaku w Krakowie, Dożynkach Wojewódzkich w Osieku k/Oświęcimia oraz podczas Finału Plebiscytu Wielkie Odkrywanie Małopolski w Białce Tatrzańskiej.

Niektórym wydarzeniom towarzyszyć będzie „Koralowy kamper”, w którym w „Zgadywalni” każdy będzie mógł sprawdzić swoją wiedzę o Małopolsce – mówi Leszek Zegzda, Prezes MOT. Cieszymy się, że kamper wrócił do nas z zagranicznych wojaży, gdzie promował nasze województwo, by teraz stać się integralną częścią tegorocznej kampanii promocyjnej w województwie małopolskim – dodaje.

W ramach kampanii pojawią się spoty radiowe, reklama prasowa, reklama zewnętrzna, działania w mediach społecznościowych, plakaty i ulotki.

Kontakt:
Marta Mondygraf – Urząd Marszałkowski
marta.mondygraf@umwm.pl
tel. 519 642 816
Paweł Mierniczak – Małopolska Organizacja Turystyczna
pawelm@mot.krakow.pl
tel. 606 423 842

Odpowiedzialni za kampanię:
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego
Małopolska Organizacja Turystyczna
Produkcja – RED FROG, kontakt: Joanna Stobierska, 600882380
PR – Planet PR, kontakt: Dorota Wawro, 666 300 053