plane

Centrum prasowe

Planet PR z kamerami sportowymi Midland

/ 20 czerwca 2013 /

Midland

Agencja Planet PR, należąca do międzynarodowej sieci niezależnych agencji GlobalCOM-PR Network, rozpoczęła współpracę z firmą Midland – producentem kamer sportowych. Planet PR będzie odpowiedzialna za wprowadzenie na polski rynek ich nowych produktów.

Głównym założeniem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki Midland na polskim rynku oraz zbudowanie społeczności zainteresowanej kamerami sportowymi. W ramach promocji zostaną podjęte działania takie, jak: media relations, komunikacja w mediach społecznościowych oraz współpraca z blogerami sportowymi i technologicznymi.

Działania prowadzone przez Planet PR są częścią europejskiej kampanii, prowadzonej równocześnie w Polsce, Hiszpanii, Francji, Włoszech, Niemczech i Rosji. Kampania potrwa rok.

Z ramienia Planet PR za obsługę Midland odpowiedzialna będzie Magdalena Wymazała.

 

O firmie Midland

Midland  jest częścią CTE International, obecnej na rynku od 1972 roku.  CTE International jest jednym z najbardziej znaczących przedsiębiorstw w branży telekomunikacyjnej. Firma jest obecna na całym świecie przez sieć przedstawicielstw we Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Niemczech, Grecji, Rosji, Ukrainie, Bułgarii, Polsce, Stanach Zjednoczonych, Ameryce Południowej i Singapurze. Swoje działania prowadzi w sektorach takich, jak: radiokomunikacja, telewizja cyfrowa, radiofonia FM, mobilna komunikacja Bluetooth, kamery sportowe.

 

O Planet PR

Planet PR to jedyna kosmiczna agencja public relations. Specjalizuje się w doradztwie komunikacyjnym, zarządzaniu relacjami z mediami oraz w nowatorskich działaniach internetowych. Realizuje projekty w Polsce i za granicą. Należy do Związku Firm Public Relations oraz międzynarodowej sieci niezależnych agencji GlobalCOM-PR Network. Obsługuje klientów z różnych branż, m.in. IT, customers electronics, medycznej oraz kosmicznej. Więcej na www.planetpr.pl

 

Planet PR z kamerami sportowymi Midland

/ 20 czerwca 2013 /

Midland

Agencja Planet PR, należąca do międzynarodowej sieci niezależnych agencji GlobalCOM-PR Network, rozpoczęła współpracę z firmą Midland – producentem kamer sportowych. Planet PR będzie odpowiedzialna za wprowadzenie na polski rynek ich nowych produktów.

Głównym założeniem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki Midland na polskim rynku oraz zbudowanie społeczności zainteresowanej kamerami sportowymi. W ramach promocji zostaną podjęte działania takie, jak: media relations, komunikacja w mediach społecznościowych oraz współpraca z blogerami sportowymi i technologicznymi.

Działania prowadzone przez Planet PR są częścią europejskiej kampanii, prowadzonej równocześnie w Polsce, Hiszpanii, Francji, Włoszech, Niemczech i Rosji. Kampania potrwa rok.

Z ramienia Planet PR za obsługę Midland odpowiedzialna będzie Magdalena Wymazała.

 

O firmie Midland

Midland  jest częścią CTE International, obecnej na rynku od 1972 roku.  CTE International jest jednym z najbardziej znaczących przedsiębiorstw w branży telekomunikacyjnej. Firma jest obecna na całym świecie przez sieć przedstawicielstw we Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Niemczech, Grecji, Rosji, Ukrainie, Bułgarii, Polsce, Stanach Zjednoczonych, Ameryce Południowej i Singapurze. Swoje działania prowadzi w sektorach takich, jak: radiokomunikacja, telewizja cyfrowa, radiofonia FM, mobilna komunikacja Bluetooth, kamery sportowe.

 

O Planet PR

Planet PR to jedyna kosmiczna agencja public relations. Specjalizuje się w doradztwie komunikacyjnym, zarządzaniu relacjami z mediami oraz w nowatorskich działaniach internetowych. Realizuje projekty w Polsce i za granicą. Należy do Związku Firm Public Relations oraz międzynarodowej sieci niezależnych agencji GlobalCOM-PR Network. Obsługuje klientów z różnych branż, m.in. IT, customers electronics, medycznej oraz kosmicznej. Więcej na www.planetpr.pl