plane

Centrum prasowe

Kontakt dla mediów

  • Lukasz Wilczynski
    Łukasz Wilczyński

    tel. 516 036 036

    l.wilczynski (@) planetpr.pl

  • AWmini
    Anna Watza

    tel. 516 086 086

    a.watza (@) planetpr.pl

  • Podraza
    Urszula Podraza

    tel. 606 380 677

    u.podraza (@) planetpr.pl

  • Szymon_Szymczyk_m
    Szymon Szymczyk

    tel. 602 701 061

    s.szymczyk (@) planetpr.pl

  • Joanna_frejus
    Joanna Frejus

    tel. 503 168 642

    j.frejus (@) planetpr.pl

  • Grzegorz_Spiewak_mm
    Grzegorz Śpiewak

    tel. 666 300 054

    g.spiewak (@) planetpr.pl

  • Worytko_M1
    Magda Worytko

    tel. 666 300 014

    m.worytko (@) planetpr.pl

  • Edyta_m
    Edyta Lenart

    tel. 731 431 302

    e.lenart (@) planetpr.pl

  • MU-foto-mini
    Michał Urbanik

    tel. 666 300 053

    m.urbanik (@) planetpr.pl

pobierz materiały

pobierz zdjęcia

  • Uczestnicy
  • Prezentacja
  • Inauguracja konferencji
  • Na recepcji
  • Jacek Kowalczyk udziela wywiadu

Szlak Przygody rośnie w siłę

/ 22 listopada 2013 /

Prezentacja

Rozpoznawalna marka, prestiżowy certyfikat, ponad siedemdziesięciu partnerów i ambitne plany na przyszłość – tak pierwsze miesiące swojej działalności podsumowuje świętokrzyski Szlak Przygody. Jego osiągnięcia i zamierzenia zaprezentowano podczas konferencji „Szlak Przygody – Moc Partnerów”, która w czwartek odbyła się w Kielcach pod patronatem Marszałka Województwa, Adama Jarubasa.

Szlak Przygody jest największym w Polsce sieciowym produktem turystycznym. Obejmuje 850 km wytyczonych tras, ponad 100 oznakowanych atrakcji i 6 krain tematycznych. Powstał w wyniku współpracy sześciu Lokalnych Grup Działania ze Świętokrzyskiego. – Szlak jest jedną z turystycznych wizytówek województwa. To nie tylko jeden z najciekawszych produktów sieciowych w kraju, ale także produkt, który będzie sprzedawany w pakietach turystycznych. To nowa jakość w turystyce naszego regionu. Szczególne znaczenie ma szlak dla rozwoju świętokrzyskiej agro- czy ekoturystyki, bo jego atrakcje znajdują się głównie na obszarach wiejskich – mówi Małgorzata Wilk-Grzywna, dyrektor biura Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego.

Szlak oficjalnie ruszył w kwietniu 2013 r. Ustawiono wtedy kilkadziesiąt jego tablic, uruchomiono stronę internetową i rozpoczęto nabór partnerów programu lojalnościowego. Są wśród nich hotele, gospodarstwa agroturystyczne, restauracje, parki rozrywki, muzea czy biura podróży. – Łącznie ich liczba przekroczyła już 70 – mówi koordynujący projekt Piotr Sadłocha, prezes Fundacji Szlak Przygody. – Turyści korzystając z ich usług zbierają punkty, które mogą wymieniać na nagrody i zniżki.

Szlak od początku swego działania przyczynia się do promocji turystyki w województwie świętokrzyskim. – Przeprowadziliśmy akcję promocyjną w Warszawie, na bieżąco informujemy media o nowościach na Szlaku i jesteśmy obecni w mediach społecznościowych – mówi Marek Tobolewski z agencji Planet PR, zajmujący się komunikacją Szlaku. – Potwierdzeniem dobrej marki Szlaku jest prestiżowy certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej dla Najlepszego Produktu Turystycznego, przyznany nam w październiku br.

Pomimo spektakularnych sukcesów Szlak Przygody nie zamierza spocząć na laurach. W przyszłym roku będzie wciąż rozwijana sieć jego partnerów. Pojawią się też inne nowości – np. kolejne ścieżki questingowe czy siódma kraina tematyczna w okolicach Sandomierza. – Z nowych ofert będą też mogli korzystać turyści. Dlatego warto zaopatrzyć się w bezpłatną kartę lojalnościową. Taką samą, jaką dziś otrzymał od nas Marszałek Województwa – podsumowuje Piotr Sadłocha.

***
Projekt Szlak Przygody finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Więcej informacji oraz pełna lista partnerów na stronie www.szlakprzygody.eu.

Szlak Przygody rośnie w siłę

/ 22 listopada 2013 /

Prezentacja

Rozpoznawalna marka, prestiżowy certyfikat, ponad siedemdziesięciu partnerów i ambitne plany na przyszłość – tak pierwsze miesiące swojej działalności podsumowuje świętokrzyski Szlak Przygody. Jego osiągnięcia i zamierzenia zaprezentowano podczas konferencji „Szlak Przygody – Moc Partnerów”, która w czwartek odbyła się w Kielcach pod patronatem Marszałka Województwa, Adama Jarubasa.

Szlak Przygody jest największym w Polsce sieciowym produktem turystycznym. Obejmuje 850 km wytyczonych tras, ponad 100 oznakowanych atrakcji i 6 krain tematycznych. Powstał w wyniku współpracy sześciu Lokalnych Grup Działania ze Świętokrzyskiego. – Szlak jest jedną z turystycznych wizytówek województwa. To nie tylko jeden z najciekawszych produktów sieciowych w kraju, ale także produkt, który będzie sprzedawany w pakietach turystycznych. To nowa jakość w turystyce naszego regionu. Szczególne znaczenie ma szlak dla rozwoju świętokrzyskiej agro- czy ekoturystyki, bo jego atrakcje znajdują się głównie na obszarach wiejskich – mówi Małgorzata Wilk-Grzywna, dyrektor biura Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego.

Szlak oficjalnie ruszył w kwietniu 2013 r. Ustawiono wtedy kilkadziesiąt jego tablic, uruchomiono stronę internetową i rozpoczęto nabór partnerów programu lojalnościowego. Są wśród nich hotele, gospodarstwa agroturystyczne, restauracje, parki rozrywki, muzea czy biura podróży. – Łącznie ich liczba przekroczyła już 70 – mówi koordynujący projekt Piotr Sadłocha, prezes Fundacji Szlak Przygody. – Turyści korzystając z ich usług zbierają punkty, które mogą wymieniać na nagrody i zniżki.

Szlak od początku swego działania przyczynia się do promocji turystyki w województwie świętokrzyskim. – Przeprowadziliśmy akcję promocyjną w Warszawie, na bieżąco informujemy media o nowościach na Szlaku i jesteśmy obecni w mediach społecznościowych – mówi Marek Tobolewski z agencji Planet PR, zajmujący się komunikacją Szlaku. – Potwierdzeniem dobrej marki Szlaku jest prestiżowy certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej dla Najlepszego Produktu Turystycznego, przyznany nam w październiku br.

Pomimo spektakularnych sukcesów Szlak Przygody nie zamierza spocząć na laurach. W przyszłym roku będzie wciąż rozwijana sieć jego partnerów. Pojawią się też inne nowości – np. kolejne ścieżki questingowe czy siódma kraina tematyczna w okolicach Sandomierza. – Z nowych ofert będą też mogli korzystać turyści. Dlatego warto zaopatrzyć się w bezpłatną kartę lojalnościową. Taką samą, jaką dziś otrzymał od nas Marszałek Województwa – podsumowuje Piotr Sadłocha.

***
Projekt Szlak Przygody finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Więcej informacji oraz pełna lista partnerów na stronie www.szlakprzygody.eu.

pobierz materiały

pobierz zdjęcia

  • Uczestnicy
  • Prezentacja
  • Inauguracja konferencji
  • Na recepcji
  • Jacek Kowalczyk udziela wywiadu

Kontakt dla mediów

  • Lukasz Wilczynski
    Łukasz Wilczyński

    tel. 516 036 036

    l.wilczynski (@) planetpr.pl

  • AWmini
    Anna Watza

    tel. 516 086 086

    a.watza (@) planetpr.pl

  • Podraza
    Urszula Podraza

    tel. 606 380 677

    u.podraza (@) planetpr.pl

  • Szymon_Szymczyk_m
    Szymon Szymczyk

    tel. 602 701 061

    s.szymczyk (@) planetpr.pl

  • Joanna_frejus
    Joanna Frejus

    tel. 503 168 642

    j.frejus (@) planetpr.pl

  • Grzegorz_Spiewak_mm
    Grzegorz Śpiewak

    tel. 666 300 054

    g.spiewak (@) planetpr.pl

  • Worytko_M1
    Magda Worytko

    tel. 666 300 014

    m.worytko (@) planetpr.pl

  • Edyta_m
    Edyta Lenart

    tel. 731 431 302

    e.lenart (@) planetpr.pl

  • MU-foto-mini
    Michał Urbanik

    tel. 666 300 053

    m.urbanik (@) planetpr.pl