plane

Centrum prasowe

Tobolewski w Planet PR

/ 17 września 2013 /

marek tobolewski

Do zespołu Planet PR dołączył Marek Tobolewski, który objął stanowisko Creative Group Head. Jego rolą będzie wzmocnienie kreatywnego potencjału agencji oraz jednej z jej czołowych specjalizacji, czyli obszaru marketingu terytorialnego. Tobolewski od lat pracuje w tych dziedzinach. W Planet PR zajmował się będzie komunikacją i relacjami mediowymi marek terytorialnych i produktów turystycznych, w tym m.in. Świętokrzyskiego Szlaku Przygody.

 

Tobolewski z wykształcenia jest polonistą (UJ) i specjalistą PR (WSE). Ukończył również szkołę trenerską Stowarzyszenia Matrik. Doświadczenie zawodowe zdobywał w krakowskim Znaku, od 2005 pracował w Eskadrze, w której kierował zespołem kreatywnym Eskadry MarketPlace. Ostatnio współpracował z agencjami Locativo, GrikMedia, Eurokreator oraz z Małopolskim Instytutem Kultury. Łącznie współtworzył kilkanaście strategii promocji i kampanii reklamowych miast i regionów, w tym „Śląskie. Pozytywna Energia”. Jest także współautorem koncepcji kilku produktów turystycznych, m.in. Szlaku Nowej Przygody w Kopalni Soli w Wieliczce. Oprócz pracy w agencji, prowadzi zajęcia z marketingu w Wyższej Szkole Europejskiej im. Tischnera oraz warsztaty copywriterskie.

Tobolewski w Planet PR

/ 17 września 2013 /

marek tobolewski

Do zespołu Planet PR dołączył Marek Tobolewski, który objął stanowisko Creative Group Head. Jego rolą będzie wzmocnienie kreatywnego potencjału agencji oraz jednej z jej czołowych specjalizacji, czyli obszaru marketingu terytorialnego. Tobolewski od lat pracuje w tych dziedzinach. W Planet PR zajmował się będzie komunikacją i relacjami mediowymi marek terytorialnych i produktów turystycznych, w tym m.in. Świętokrzyskiego Szlaku Przygody.

 

Tobolewski z wykształcenia jest polonistą (UJ) i specjalistą PR (WSE). Ukończył również szkołę trenerską Stowarzyszenia Matrik. Doświadczenie zawodowe zdobywał w krakowskim Znaku, od 2005 pracował w Eskadrze, w której kierował zespołem kreatywnym Eskadry MarketPlace. Ostatnio współpracował z agencjami Locativo, GrikMedia, Eurokreator oraz z Małopolskim Instytutem Kultury. Łącznie współtworzył kilkanaście strategii promocji i kampanii reklamowych miast i regionów, w tym „Śląskie. Pozytywna Energia”. Jest także współautorem koncepcji kilku produktów turystycznych, m.in. Szlaku Nowej Przygody w Kopalni Soli w Wieliczce. Oprócz pracy w agencji, prowadzi zajęcia z marketingu w Wyższej Szkole Europejskiej im. Tischnera oraz warsztaty copywriterskie.